FAQ

JustSend to profesjonalne online'owe narzędzie marketingowe służące do masowego wysyłania i kontaktu za pomocą wiadomości tesktowych (SMS). Jest znakomitym narzędzie komunikacji i promocji mobilnej.
Prowadzisz sklep internetowy, restauracje, zakład fryzjerski, salon samochodowy? Korzystając z JustSend w prosty sposób dotrzesz z spersonalizowaną ofertą do swoich klientów, którzy zostawili numer telefonu realizując zamównienie. Dotrzyj do nich z atrakcyjną spersonalizowaną ofertą wyślij kod rabatowy, informacje o promocji lub zaproś na spotkanie. Wykorzystaj potencjał komunikacji SMS w obsłudze klienta - czyniąc ją prostą i efektywną. Wysyłaj SMSem potwierdzenie realizacji zamównienia, potwierdzenie odbioru przesyłki czy też umówiaj wizyty, zautomatyzuj wybrany proces korzystając z Just Send API Jeżeli masz pomysł i potrzebujesz pomocy w realizacji? Skontaktuj się z nami za pomocą formularza i pomożemy Ci w doborze rozwiązania.
W celu rozpoczęcia wysyłki SMS za pomocą usługi Just Send wystarczy się zarejestrować. Aby utworzyć konto wystarczy tylko podać adres email oraz hasło. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym dla konta. Po jego aktywowaniu wysyłka SMS jest dostępna.
Nie. W żądnym przypadku nie wymagamy wysyłania określnonej liczby sms
Zasady korzystanaia z platformy mobilnej JustSend umieszczone są w regulaminie.
Basic: 0,03 PLN netto, Dynamic: 0,06 PLN netto, Unique: 0,07 PLN netto, niezależnie od ilości wysłanych jednorazowo wiadomości, w zależności od wybranej opcji SMS. Jeden SMS odpowiada 160 znakom (70 znaków z polskimi znakami). Treść całej wiadomości może być dłuższa, platforma doliczy i wyśle dodatkowe SMSy aby odbiorca otrzymał cały komunikat przekraczający standardowe długości wiadomości (160/70 znaków).
Oczywiśćie, że NIE!. Jeżeli wiadomości SMS nie zostaną wysłane do jakichkolwiek numerów telefonów z wstawionej/wybranej grupy (np.: z powodu niedostępności) z konta zostanie potrącona kwota tylko i wyłącznie za wysłane i dostarczone wiadomości.
Obecnie dostępne są trzy rodzaje wysyłek. Różnią się możliwością personalizacji powiadomień:
  1. BASIC – najtańsza opcja. Wiadomości wysyłane z numerycznego nadpisu (np. numer nadawcy to 7155).
    Koszt SMS to 3 gr. netto niezależnie od ilości wysłanych wiadomości SMS.
  2. UNIQUE – użytkownik otrzymuje wiadomość z jednym z wybranych z listy dostępnych alfanumerycznych nadpisów (np. nadawca: PROMOCJA).
    Koszt wiadowmości to 6 gr. netto.
  3. DYNAMIC – operator platformy może zdefiniować dowolny alfanumeryczny nadpis do 11 znaków (np. nadawca = Sklep X).
    Koszt takiego SMSa to 7 gr. netto.
Nadpis to tekst który wyświetli się odbiorcy wysłanej przez Państwa informacji w polu "nadawca" wysłanej wiadomości SMS.
Tak. Aby zarezerwować dla siebie nazwę nadawcy SMS należy skontaktować się z administratorem platformy Just Send. Wybrany nadpis, zostanie on uruchomiony w ciągu 72h (roboczych?) od momentu zgłoszenia. Dedykowany nadpis będzie widoczny w formularzu nowej wysyłki opcji SMS DYNAMIC.
Grupa to nic innego jak lista numerów. Tworząc dedykowane grupy adresatów możesz o wiele szybciej realizować wysyłki wiadomości. Po prostu wybierasz wcześniej utworzoną grupę i wysyłasz do niej zredagowany komunikat tekstowy. Możesz utworzyć dowolną ilość grup (list). Możesz również edytować i usuwać już utworzone grupy.
Tak, wysyłka zostanie wysłana do wszystkich podanych numerów zarówno tych z grupy jak i tych wpisanych w pole formularza bądź dodanych z pliku.
Zalecamy sprawdzić bazę aby nie numery się nie powtarzały, jednak wysyłka nie zostanie wysłana kilka razy na ten sam numer nawet jeśli przez przypadek znalazł się kilka razy w bazie.
Tak, aby uzgodnić warunki takiej współpracy, należy skontaktować się poprzez formularz kontaktowy w zakładce OFERTA lub telefonicznie na 22 312 11 68.
Tak. Aby zintegrować wysyłkę SMS z naszą platformą zapoznaj się z dokumentacją/specyfikacją JustSend API. Znajdziesz tam wszelkie informacje dotyczące metod wysyłki, parametrów i wymagań. Udostępniliśmy także testowy interface API, za pomocą którego możesz sprawdzić jak będzie działała nasza aplikacja.
Aby się wyrejestrować należy napisać maila na adres pomoc@justsend.pl w celu potwierdzenia chęci usunięcia konta. Wiadomość musi być wysłana z maila podanego przy rejestracji do serwisu. W wyjątkowych przypadkach administrator może kontaktować się na podany przy rejetracji numer telefonu w celu dodatkowej weryfikacji zgłoszenia.